my friends

How can I help you?

Name:
Email Address:
Handphone No.
Occupation
Where do you live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improved health
Improved energy
Improved skin
Earn extra income
Extra information that can help me to guide you

This HTML form was created by Freedback.

24 Jan 2012

Lion's dance!

Dulu masa aku kecil, sejak aku lahir sampai lah tahun 1997 aku duduk rumah flat, kat Menglembu. Flat belakang flat rumah aku tu memang dimonopoli oleh kaum-kaum cina. Tiap-tiap kali Chinese New Year memang akan ada tarian singa dekat flat belakang 2. Bunyi gendang dia sangat-sangat lah kuat, so kitorang budak-budak ni akan lari-lari lah nak pergi tengok. Sekian *xtau nak type ape dahh*


tarian singa berselimut :P

pasukan kompang gendang

macam ni lah yang aku selalu tengok dulu-dulu


Ok bye ;)

2 comments:

misyamissyou said...

hohoo mmg kuat kalau diorg nye gendang tu yg tu leh tahan tp yg susah nak tahan tu bunyi mercun

'aishah (◕‿◕✿) said...

bunyi mercun 2 pun satu hal jugak, heheh ;)

Related Posts with Thumbnails