my friends

How can I help you?

Name:
Email Address:
Handphone No.
Occupation
Where do you live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improved health
Improved energy
Improved skin
Earn extra income
Extra information that can help me to guide you

This HTML form was created by Freedback.

19 Dec 2011

Bergambar bersama artis. Eh artis ke?

Siapa tak kenal tak tahu lah nak kata ape. Hyda, hang jeles tak? :P

Tengku Ahmad Tajuddin @ Jidin, wewiittt! *kebetulan sedondon, kui3*

Siapa minat sukan especially hoki confirm kenal! tapi jangan salah faham saya hanya lah peminat sahaja, Jidin telah pun bertunang. perlu mentioned ini kang tak pasal tersebar di ruang-ruang gossip macam KFCM. *larik*


9 comments:

Danial Abdullah said...

ooo.. jeles nye.. ;|

lunarwolf said...

oiitt, shah!!!..apakah yg berlaku disini?!!..arghhhhhhh..apakah?!!..adoiiii..jeles2..ini kenduri apa hgpa p nie?..xaci, xajak aku..uhuhu..da r sesaja tag nama kat situ..uhhu

'aishah (◕‿◕✿) said...

xperlu jeles ;)

Inee said...

jeles ainee.. (:

'aishah (◕‿◕✿) said...

haida: keh3, ni la gambar yg aku bgtahu hang dulu~ ni masa kenduri kawen abg spupu yg men hoki 2.. teruja jumpa jidin terus tingat kat hang! hahah~ tangkap gmbar sebab nak kasi hang jeles ja :P

'aishah (◕‿◕✿) said...

Inee: minat jidin jugak ke? :)

X.m.i.n.t.o.o.X said...

bestnya:DD

'aishah (◕‿◕✿) said...

excited! ;)

Bulan Syurga Firdausi said...

eh3 ambik pict dgn pmain hoki negara hehehehe

Related Posts with Thumbnails