my friends

How can I help you?

Name:
Email Address:
Handphone No.
Occupation
Where do you live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improved health
Improved energy
Improved skin
Earn extra income
Extra information that can help me to guide you

This HTML form was created by Freedback.

31 May 2010

tomorrow will be better than today


uhh penat2.. ehh?? penat apekah?? penat membuang2 sawang di belog ku ini.. heheh.. hmm bukan xnak update.. tp xde idea nk tulis apa.. lgpun masa kadang2 seperti tidak mengizinkan.. 


ari ni bermula lah minggu ke-4 berpraktikal.. oke ade 4minggu lg.. sila bertabah! 


isnin~ pagi2 lagi da kne basuh ngn Dr Su (supervisor).. yela, kami (saya&wan) pn agak blur2 jgak selepas 3hari bercuti di rumah.. semua benda jd xingat dan bercampur2.. apalagi mengamuk la Dr tu.. xdelah mengamuk pn cuma menegur dengan nada yang agak tegas.. sebenarnye Dr tu cm marah2 sbb dia ingat kan kami dah terbuang plate yg kami patch utk plasmid extraction.. kami pn blur2 ckp da buang sbb da contaminate segala bagai.. padahal rupa2 nya plate tu ada je kami simpan dalam fridge.. cesS betul la kami ni.. itu pun boleh lupa.. iskk3.. nasib baek lepas tu Dr Su kembali bertenang.. ohh selamatttttttt.. hik3


lepas dah kne tegur 2.. konon la nmpak sket mcm busy membuat kerja.. tiada lagi gelak ketawa bersama akak2 dan abang2 master.. wakaka! serius sgt sampai balik pn lewat.. pukul6.30 kot.. nak g beli makanan lg.. n sampai bilik da dekat pukul8.00 .. ishh3.. mmg gigih sungguh bekerja..


salunya malam2 baru lah sempat nak beronline.. td sambil makan2 layan mukabuku sekejap.. roomate masa 1st year kawen sudah!!! wahhh xsgka betul.. dulu masa 1st yr bukan maen lg kami berkongsi cerita muda remaja.. tgok2 sekarang da kawen rupenye bilakan turn aku??.. heheh.. 



SELAMAT PENGATIN BARU, RUBI!! ^o^




semoga berbahagia selamanya.. im happy for you dear!!



sowi rubi~ i upload pic kawen u kat belog.. ngehehe


oke bye next time smbung lagi ^^





p/s: hope that tomorrow will be better than today~

3 comments:

nine said...

tomorrow will be a holiday :-D





p/s: 'time will tell' :x

DarkArtz said...

rubi dah kawen??
wow, awalnya.......

masyam yg comel (◕‿◕✿) said...

nine: ;)

darkartz: da lame dh wehh

Related Posts with Thumbnails