my friends

How can I help you?

Name:
Email Address:
Handphone No.
Occupation
Where do you live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improved health
Improved energy
Improved skin
Earn extra income
Extra information that can help me to guide you

This HTML form was created by Freedback.

7 Oct 2010

matahariku

entry kali ni tak ada kena mengena dengan lirik matahariku yang agnes monica nyanyi tu atau cerita matahari yang lisdawati berlakon bercinta dengan 7jejaka hot.

padi tadi gigih bangun awal sebab nak basuh kaen. dah rendam2 petang semalam ingat nak basuh malamnya. tapi disebab kan awal-awal dah terbongkang tido so tak sempat lah nak basuh. lepas basuh pukul7 terus sidai. balek lab pukul5 petang cess kau xkering kaen2 aku. meroyan oke?!

sebenarnya aku tak paham lah kenapa usm nak buat semua bumbung2 kat ampaian ni? oke bumbung2 tu baru je buat dalam sehari dua ni. mmg emo betol lah aku kan. balek2 kerja lab penat2 ingat ada la orang nak buat kan air kaen2 tu semua kering lah ni tak. so aku pun dilemma wanita sekejap "nak angkat ke tak nak angkat ke angkat ke tak ke ke angkat je". see bertapa dilemma nya aku nak decide. at last aku angkat mana yang kering je yang tak kering tu konon2 nya nak angkat pukul7@8 malam cam 2 la. konon macam boleh la nak kering kan. lepas isyak memang bersungguh oke pergi angkat tapi kecewa untuk kali kedua! pehhh tension aku. so pk2 kang kalo tak angkat benda2 tak baek jadi takut jugak so angkat lah dan buat sotong salai dalam bilik atas katil. sebab hanger tak cukup. 

dulu masa zaman sekolah dekat asrama selalu lah tersebar khabar angin tak elok sidai kaen sampai malam2 sebab takut nanti ada "orang yang khianat" pergi amek stock2 berharga kau lepas tu pergi jampi2 terus meroyan 2,3 malam. memang seram oke! so kaen yang kering ke tak kering ke memang wajibbulghunnah untuk di angkat. bukan lagi sunat muakkad dah.

yang aku tak pahamnya sebab nak buat bumbung tu elok2 la sket. ini kalau hujan pun aku rasa kne jugak tempias nya, kalau nak kata kena panas memang tak lah kan. so memang aku x paham! sbb conclusion nya semua baju-baju 2 takkan kering. aku pun terlupa nak snap pics bumbung2 tu. 

hmm maybe sebab angin monsun timur laut dah nak tiba so 2 pasai lah usm menggelabah kot nak buat bumbung2 ni. nov-mac ni memang confirm2 lah hujan saja. nasib baek laeh encek suami sembilan berlayar di sebelah pantai barat so insyaAllah tak kan dilanda laut yang bergelora-gelora macam hati aku ni ha memang boleh dilanda tsunami pun. motif??




p/s: i need the sun please...

No comments:

Related Posts with Thumbnails