my friends

How can I help you?

Name:
Email Address:
Handphone No.
Occupation
Where do you live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improved health
Improved energy
Improved skin
Earn extra income
Extra information that can help me to guide you

This HTML form was created by Freedback.

19 Jun 2011


Malam-malam begini tiba-tiba jiwa terasa resah sendirian *ceeee* . bukan-bukan, sebenarnya resah memikir kan masa hadapan. mencari hala tujuan kehidupan. Entah lah. Kadang-kadang sungguh berasa iri dengan mereka. Siapakah mereka?? Ya mereka yg bergelar sahabat. SIAPA? Sahabat yang mampu mengamal dan mempraktikkan segala ilmu yang ditimba semasa alam remaja persekolahan T___T

Sesungguhnya aku begitu kagum dengan mereka. Terdetik di hati kenapa aku tidak seperti mereka? Ya mungkin ditakdirkan jalan hidup ku begini. Kenapa kau salah kan takdir? Tidak, aku tidak menyalahi takdir tetapi sebenarnya ini semua salah ku sendiri. Ya salah aku yang tidak cuba untuk berubah. Dulu, aku juga seperti mereka. Tapi sekarang. Ahhh mana prinsip hidup ku?? Kenapa terlalu mudah aku berubah. Oh hati tetap lah pendirian mu.

Ya ALLAH, jangan lah kau paling kan hati ku ini setelah kau berikan ku hidayah :'(

No comments:

Related Posts with Thumbnails