my friends

How can I help you?

Name:
Email Address:
Handphone No.
Occupation
Where do you live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improved health
Improved energy
Improved skin
Earn extra income
Extra information that can help me to guide you

This HTML form was created by Freedback.

2 Jun 2011

Motivation???


Dulu masa aku sekolah, ade lah sorang kawan aku ni. Memang hebat & pandai gila! Setiap kali exam memang score jek! Padahal kalau korang tengok dia macam tak study je, dah la aktif gila dalam sukan. Sampai masuk peringkat negeri. Petang2 orang laen sibuk pergi kelas konon-konon study, tapi dia pergi training. Tapi tak tahu lah pulak aku kalau dekat dorm dia stay up ke apa, sebab aku dorm lain dengan dia.

Masa dapat result SPM, dia score 12As seyh! Best student kot. Tak ade kot-kot dah memang best student SPM tahun aku 2. Lepas tu budak yang hebat-hebat semua pergi sambung medic under JPA. Dia aku tak sure la mintak ke tak. tapi yang aku tahu dia dapat PASUM tapi tak pergi. Sebab nya dia dapat UTP. ngeee of course la kan, baek pergi UTP. tapi masalah nya dia dapat course IT. bukan lah aku nak kata IT ni tak bagus ke apa, tapi semua orang macam pelik la kenapa dia tak ambil medic ke apa ke kan. lepas 2 dia cakap untuk dapat interview UTP 2 makcik dia yang tolong. So dia macam tak sampai hati la nak tolak. Maka jadi lah dia student UTP *poyo je ayat aku T__T*

Tapi walaupun dia ambil IT, setiap sem score 4 flat kot T___________T. haishhh sumpah gorgeous gila! Sekarang ni dah kerja dah dekat KL, baru 2bulan. Mesti lah keluar-keluar je terus dapat kerja kan. Aku tak tahu lah keje apa, tapi aku macam kagum kot =')

Ok itu je aku nak citer. bye 

No comments:

Related Posts with Thumbnails