my friends

How can I help you?

Name:
Email Address:
Handphone No.
Occupation
Where do you live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improved health
Improved energy
Improved skin
Earn extra income
Extra information that can help me to guide you

This HTML form was created by Freedback.

25 Oct 2010

selamat berfinal mungkin

entry ini ditulis di petang hari ketika otak dan hati memang tak boleh nak terima apa yang di study. huhh. kenapakah jiwa selalu kacau? eh. over ayat aku. 

actually tak ada benda penting pun nak story mory. hmm. cuma aku. emmmmmm

okay, walaupun final lebih kurang dalam 2minggu lagi, tp aku rasa macam dah nak wish kat korang semua awal2. heh. aku nak mintak maaf kat orang-orang yang penah terasa hati, berkecil hati, terguris, terhiris, tersentap sebab aku. 

yela kadang-kadang aku neh ikut sedap kepala otak sendiri. cuma kalau aku tengah marah tak payah pujuk. nanti aku lagi besar kepala. kalau aku diam, biarkan saja. let me cool down by myself. nanti bila aku dah okay dan aku sedar aku yang salah, jangan risau. sebab aku sendiri yang akan pergi minta maaf.hati aku tade lah keras sangat.

so buat semua kawan-kawan, selamat menjawab OSPE dan final. kita dah tak lama pun dekat sini. may be ade dalam 6bulan lagi sebelum grad. so harap dalam saat-saat ini akan penuh dengan gelak ketawa dan riang ria. hope korang pun boleh maafkan aku.

ayat ni aku ambil dari status member aku kat dalam facebook

"Kadangkala ada masanya, dalam hidup ini tiba-tiba hati terasa sayu tanpa ada jawapan. Meskipun sekeliling hiruk pikuk, jiwa terasa sepi sendirian. Dunia tumpangan ini kadang2 memang memenatkan. Ya Allah jauhkan kami dari sifat lemah dan putus asa. Kuatkan semangat kami. Tiada alasan untuk kami bermalas-malasan. Jadikanlah akhirat nanti bagi kami benar-benar masa kerehatan"




1 comment:

Gauss-Seidal said...

agak cantik gambar tu..hmm,

Related Posts with Thumbnails