my friends

How can I help you?

Name:
Email Address:
Handphone No.
Occupation
Where do you live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improved health
Improved energy
Improved skin
Earn extra income
Extra information that can help me to guide you

This HTML form was created by Freedback.

11 Dec 2011

Merindui zaman hingusan :P


Rindunya zaman kanak-kanak!! 
Tak ada langsung masalah, main je hari-hari.
Kena marah pun tak stress, esok dah happy balik main lagi.
Belajar pun senang je, 1+1=2.


Waaaa rindunyaaa T____T 
*cepat sungguh masa berlalu*


pic credit to Google


Motif entry? Monday blues~ esok kerja la weh! >,<



5 comments:

X.m.i.n.t.o.o.X said...

miss it too:(

'aishah (◕‿◕✿) said...

really!! T__T

nine said...

rindunye masa sekolah agama rakyat dlu.. huhu..

tp takot la dgn org garang tuh.. keh3..

Cho Zila said...

mungkin dulu.. budak sekarang ni emo akak tengok sebab anak akaktu cam tensenjer dah seminggu kawan dia tak nak kawan dia... dulu kita gaduh sekejap2jer kot.. entahler budak2 takkan mak budak nak campur...

'aishah (◕‿◕✿) said...

nine: eleh dia yg sombong tak nak tegur kite :(

k.cho zila: alahai kesiannye... kejap je 2 kak, iAllah esok lusa baik lah 2.. bawak la chocolate lebih pastu bg kawan die 2 satu, heheh.. mesti baik punye nti ;)

Related Posts with Thumbnails