my friends

How can I help you?

Name:
Email Address:
Handphone No.
Occupation
Where do you live? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improved health
Improved energy
Improved skin
Earn extra income
Extra information that can help me to guide you

This HTML form was created by Freedback.

4 Dec 2011

Cantik & Sihat ^_^

Disebabkan self-conscious yang terlampau tinggi, jadi aku selalu rasa yang aku ni gemuk. Tapi memang gemuk pun  sebenarnya. Dulu aku walau berat macam mana sekali pun berat mesti takkan cecah 50kg. Malang nya beberapa bulan yang lampau, ia telah mencecah 54kg!! T__T OMG!! Oleh kerana ketinggian ku yang tak berapa nak tinggi, around 151cm, so dengan berat 54kg adalah sesuatu yang abnormal. Jadi memang tidak syak lagi aku sudah gemuk!



weight (kg) : 54.2
body fat range : 32.6
% body water range : 49.3
muscle mass : 34.5
physique ratings : 5
basal metabolic rate : 1144
basal metabolic age : 32
bone mass: 2
visceral fat : 5


Akibat kerisauan melampau dengan berat badan sendiri, aku pun duduk godek2 lah pegi search product untuk kurus kan badan. Biasa lah malas jogging kan. Memang aku survey satu-satu. Dan akhirnya aku jumpa, maksudnya yang boleh dipercayai. Tapi confirm2 lah mahal kan, mula lah pening mana nak cekau duit. Dah la masa kejadian aku masih lagi aktif menanam anggur.

Peluang tiba apabila Mr 9 yang ketika itu berada di Ausie bertanya kan sama ada aku nak something tak, sebab dia nak balik Malaysia in d’early October. Katanya kot2 la aku nak perfume ke, kangaroo ke, baju ke, apa2 la kan. Tapi aku cakap aku xnak, and aku tanya boleh x kalau aku ganti dengan HERBALIFE? Hik hik hik.

Ok, aku start consume herbalife pada 8 November 2011. After three weeks, dah dapat merasakan kesan yang positif. Yeayy!! Thank you Allah Thank you Herbalife! :P 


RESULT AFTER 3WEEKS

weight (kg) : 51.3
body fat range : 31.5
% body water range : 50.2
muscle mass : 33.3
physique ratings : 5
basal metabolic rate : 1101
basal metabolic age : 29
bone mass: 2
visceral fat : 4
(next entry aku explain ape benda semua ni)

Antara Herbalife's product yang sy makan hari2 :P

serious tak tipu shake ni sedap!

Tapi kenapa aku boleh percaya Herbalife compare dengan other products??


First sebab aku tengok testimoni yang sangat positive. Bukan daripada seorang dua je tetapi sangat ramai yang memberikan good response.


TESTIMONI PECAH REKOD DI MALAYSIA! 
LOST 62kg!


next entry aku update banyak lagi testimonies yang confirm menggugat jiwa :P

Second, bagus untuk kesihatan. Kencing manis, jantung, darah tinggi, eczema, PMS, jerawat & parut etc. Sebab herbalife mengfokuskan kepada cellular nutrition. Sistem badan kita bermula dari sel, so Herbalife bertindak dari level yang paling bawah sekali untuk mendapatkan kesan yang paling efektif. Sila klik di SINI untuk maklumat lanjut tentang cellular nutrition

Third, kawan masa aku sekolah rendah guna produk ni juga. So bila ada orang yang kita kenal menggunakan produk tersebut, aku pun bertambah yakin. Sebab kalau dia tipu memang sampai lubang cacing aku kejar. Kui kui kui

Last but not least, jaminan 30hari~ MONEY BACK WARRANTY



FAKTA

Herbalife tidak mengubati apa-apa penyakit, tetapi secara logiknya pengambilan makanan yang sihat dan tinggi dengan nutrisi setiap hari memberikan badan hasil yang tersendiri.



No comments:

Related Posts with Thumbnails